و خدا در همین نزدیکیست
 
کافه طنز
 
 
جمعه 11 اسفند 1398برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : پریا

خدا مرهم تمام دردهاست،هرچه عمق خراش های وجودت بیشتر باشد خدا برای پرکردن آن بیشتر در وجودت نفوذ میکند



نظرات شما عزیزان:

HaDiS
ساعت22:17---22 اسفند 1391
خسته نباشی گلم
وبت خعلی خنده داره
من که کلی خندیدم
الانم دلم درد میکنه


SAEED
ساعت22:06---17 اسفند 1391
سلام وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن یجورایی مثل خودتم دوست دارم باهام تبادل لینک داشته باشیم هر روز آپ میکنم.یه نگاه بندازی ضرر نمیکنی منتظرم خبرشو بهم بده
بابای


ساعت14:11---16 اسفند 1391
ححححححح

ههههههههه

ططططططط

صصصصصصصصصص

همش واسه من معنی خنده رو میده

من همه مواردو در نظر گرفتم

شاید یکی زبونش میگیره میگه

صصصصصصصصصصص

بی خیال

مرسی سر زدی

راستی با تبادل موافقی؟؟؟


پاسخ:خخخخخ اونی که تو نوشته اشتباه میکنه لرزش دست داشته نه لکنت زبون


HaDiS
ساعت12:45---15 اسفند 1391
سلام خانومی
وبلاگت ماهه!!
لینکیدمت


گروه کرکره خنده
ساعت23:03---14 اسفند 1391
سلام

وب خوفی داری خانم 15 ساله

ححح

به منم سر بزن گلم

با تبادل هم موافقم

خواستی بلینک و خبر بده تا لینکت کنم

ممنووووووووون
پاسخ:عربی اخه ححح نیستو هه هه هه است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سیلیوم پریا هستم 15سالمه از دروغ ودورویی بدم میاد واینکه امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد در ضمن هرچی بگید اگه معقول بود میذارم ،در ضمن پیام تبلیغاتی ممنوع
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافه طنز و آدرس coffee-tanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 45003
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس

دریافت کد بارش ستاره از بالای وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

مرجع وبلاگ نویسان جوان


Javascripts


JavaScript Codes

[Green]
[Bright Green]
[Sea Green]
[Red]
[Magenta]
[Fusia]
[Pink]
[Purple]
[Navy]
[Blue]
[Royal Blue]
[Sky Blue]
[Yellow]
[Brown]
[Almond]
[White]
[Black]
[Coral]
[Olive Drab]
[Orange]

فرم تماس با ما